Nog 12 uur... - Reisverslag uit Roelofarendsveen, Nederland van Rick Verdel - WaarBenJij.nu Nog 12 uur... - Reisverslag uit Roelofarendsveen, Nederland van Rick Verdel - WaarBenJij.nu

Nog 12 uur...

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

01 Augustus 2015 | Nederland, Roelofarendsveen

Wij; Jorrit, Jaap, Kaj, Floris & Rick zullen morgen omstreeks 07.00 uur vertrekken naar Edinburgh, Schotland. De meeste van ons hebben de backbacks inmiddels allemaal ingepakt, behalve Floris. Hij bivakkeert op dit moment op Newark Airport (VS) en zal morgen later op de dag bij ons aansluiten.
Zojuist heeft Jaap ons alvast ingecheckt voor de heenvlucht, zodat we morgen hopelijk, zonder vertraging, om 07.45 uur plaatselijke tijd zullen landen in Edinburgh. Op dit moment weten we niet meer dan dat we de eerste nacht in Edinburgh zullen slapen. Vanuit hier gaan wij onze reis vervolgen met als eindbestemming Dublin, Ierland.
Om Dublin te bereiken zullen we vanuit Engeland de oversteek moeten maken per boot. Al met al een spannende reis, met vooralsnog veel onbekende bestemmingen en slaapplaatsen.
Via deze blog zijn, mits de WIFI het toelaat, onze avonturen in het Verenigd Koninkrijk én Ierland te volgen!

• 02 Augustus 2015 - 10:13

Jaap: