Dag 3 - Reisverslag uit Leith, Australië van Rick Verdel - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Leith, Australië van Rick Verdel - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Rick

04 Augustus 2015 | Australië, Leith

Vandaag hebben we tot laat uitgeslapen, dit was dan ook hard nodig! Gisteravond was het de bedoeling om niet al te laat naar bed te gaan. Feit is helaas dat we sluitingstijd van de pub hebben gehaald en vervolgens nog 'even' verder zijn gegaan! Na een overheerlijk ontbijt vanochtend zijn we op bezoek gegaan bij het National Schottish Museum. Hier hebben we (for free!) de hele middag rondgelopen! Het is een prachtig museum waarin de gehele schotse historie wordt weergegeven.
Uitsluitend nog even naar de pub gegaan voor een potje klaverjassen en momenteel in de bus terug naar het hostel (en de supermarkt) om te gaan genieten van Pasta a la Jaap en Rick.
Leuk feit is dat Jaap, Floris en Rick in de bus terug zitten en Jorrit en Kaj niet. Kaj hebben we namelijk geklopt op een wedstrijdje hardlopen. Binnen 3 minuten op 4 kilometer.
Oja, Jorrit wil nog niet naar huis, Floris heeft al nieuwe schoenen moeten kopen & Jaap is moet billen wassen omdat hij laatste is bij Assholen!
Morgen vertrekken we (waarschijnlijk toch) naar Glasgow, alhoewel we het eigenlijk nog steeds niet weten.
We'll see! Bye!